Pagina's

zondag 20 november 2016

Vlakverdeler Ikea

Vanmiddag onverwacht naar Ikea geweest en daar heb ik toch iets gaafs gevonden! Ik was al een hele tijd op zoek naar bakjes of iets dergelijks om in mijn Copicskoffer te zetten en zo beter mijn stiften te verdelen. Ik had zelf al een vlakverdeling gemaakt met karton, maar toch werkte dat niet echt. Maar nu heb ik de oplossing gevonden hoor!

Ik zag ineens de kunststof vlakverdeler Hofta liggen bij de Ikea! Dus 2 setjes van 55 x 10 cm meegenomen en ik heb ze net op maat geknipt en in mijn koffer gezet.
Het werkt echt heel simpel en kost ook nog eens heel weinig! € 1,29 euro voor 3 lengtes van 55 x 10 cm. Je hebt ze ook van 74 x 14 cm, qua hoogte kunnen deze ook nog in de koffer en die kosten €1,99.
En kijk eens hoe netjes mijn stiften nu staan.


Ik heb er nu 3 lange stukken in en 5 korte stukjes.


Ik ben in ieder geval heel blij!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, Renata!!! Ik ben al een behoorlijk tijdje op zoek naar zoiets. Ze zitten nu in mijn koffer in die 6 'zakjes'. Maar het is toch nog vaak behoorlijk zoeken. Bedankt voor het delen!!!
    Heb jij alle Copic Markers en past het er dan zo in?
    Mag ik vragen welke lengte en hoeveel jij ervoor gebruikt hebt?
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je pb op facebook Renata. Als ik het goed gelezen had, dan had ik natuurlijk gezien dat je 2 setjes van 55 x 10 cm had gekocht. Maar heel erg bedankt voor het delen en je reactie!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen