Pagina's

donderdag 22 september 2016

Season's Greetings

Hallo allemaal!
Wat een prachtige dag was het weer vandaag en ik was heerlijk vrij. Ik had afgelopen week een paar leuke nieuwe digi's van Mo's Digital Pencil ingekleurd en vanmiddag heb ik er dit kaartje mee gemaakt.


Ik heb een achtergrond gemaakt met de Gelli Plate, erg leuk om te doen. Moet nog wel even oefenen, maar ik vind hem best goed gelukt. Ik heb hiervoor inkt van Stampin' Up gebruikt, maar je kan het met heel veel meer doen. zoals Acrylverf en Molotov Aqua Markers. De rand rondom de afdruk heb ik versierd met mijn Copic Multi Liner 0.5. De tekst is van Taylored Expressions.


Het meisje kan van de ene kant naar de andere kant van de kaart schaatsen door middel van een Slider. Hiervoor heeft My Favorite Things speciale mallen. 


Ik hoop dat jullie ook dit weer een leuke kaart vinden. Ik vond hem in ieder geval leuk om te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten