Pagina's

vrijdag 26 augustus 2016

Lekker lui in het hooi

Naast het kleuren ben ik ook nog steeds groot fan van de boekjes met 3D plaatjes van Marij Rahder. Zij heeft er altijd een boekje met designpapier bij, maar ik vind het leuker om een tafereeltje te maken en dat heb ik dus met deze leuke pater ook weer gedaan. Deze luie pater komt uit het boekje Happy Bells.


Naast het plaatje heb ik dit keer verschillende stanzen gebruikt: De wolken, bomen, het hek en het gras zijn allemaal van My Favorite Things. De schuur is een mal van Marianne Design. Ik heb het craftpapier waaruit de schuur is gesneden eerst bestempeld met een houtstructuurstempel, zo lijkt het echt een boerenschuur.


2 opmerkingen:

  1. Heey renata,

    het is een mooie kaart geworden!!! Geweldige stanzen heb je ervoor gebruikt.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER leuk Renate ik denk dat ik ook maar eens voor deze afbeeldingen ga kijken want ze zijn inderdaad superleuk. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen