Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Dish cloth Dave

Vanmiddag lekker een middagje naar mijn vriendin geweest en daar heb ik lekker zitten kleuren. Dit was het laatste plaatje waar ik mee bezig was en ik had het nog niet klaar toen ik naar huis ging. Dus vanavond heb ik het klaar gemaakt. Het papier is een blokje van Simple Stories dat al heel lang in mijn bezit had.


De digi is is er eentje van Dr. Digi en is genaamd Dish cloth Dave.
Ik heb de sketch van I (heart) card sketches gebruikt en de tekst is een stempel van het ScrapbookAtelier.


Addicted To Stamps - Anything Goes


2 opmerkingen:

  1. Heey Renata,

    Het is een leuke kaart geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fun card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen