Pagina's

maandag 22 juni 2015

Some Like It Hot

Hallo, het is weer zondag en dit keer ben ik aan de beurt 
om een tutorial aan jullie te laten zien op het Copic Marker Benelux blog.
Ik heb gekozen om te laten zien 
hoe je zelf een leuke achtergrond kunt maken met de 
airbrush en natuurlijk de copics.

Om te beginnen heb ik met mijn Silhouette Cameo een mal gesneden in de vorm van vlammen.


Het bovenste gedeelte heb ik op mijn kaart gelegd en ben ik met de gele kleur (Y18) begonnen.


Vervolgens mijn oranje (YR07) kleur gepakt en de mal een beetje naar beneden geschoven en over de gele vlammen geairbrushed.


Daarna nog een keer met rood (R46).


Zo zou het er dan uit moeten zien.


Vervolgens een tekst op mijn kaart geprint en die gemat op een stuk zwart cardstock, dit geheel weer op een witte kaart geplakt. 


Het plaatje is een digi van Slinky Tart, dit ingekleurd en vervolgens met een randje eromheen uitgeknipt en met 3D lijm op mijn kaart geplakt.

Gebruikte copics:
Huid: E04 - E21 - E11 - E00 - E000 en R20 blush
Geel: E18 - E15 - YR24 - Y15
Rood: R59 - R46 - R37
Haar: C9 - C5 - C1
Laarzen: C9 - C7 - C5 - C3
Ogen: B05 - B37

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en natuurlijk
 dat jullie iets hebben geleerd, graag tot volgende keer.
Groetjes Renata


2 opmerkingen: