Pagina's

zondag 1 juni 2014

Muurborden

Vandaag heb ik op het Straatfestival in Ovezande gestaan met mijn voorraad muurborden en ik heb een hele leuke en goeie dag gehad.  Hier de foto's van de muurborden.


 

Hue...oe ist?  


Hotel Mama


Ons Huis


In Dit Uus


Vriendschap


Hue...oe ist? Sierletters

Al deze borden zijn verkrijgbaar in de volgende kleuren:

Wit met Zwarte Letters
Grijs met Witte Letters
Taupe met Witte Letters
Wit met Grijze Letters
Creme met Bruine Letters

De borden zijn 30 x 40 cm groot en kosten 20 euro.

Wilt u een persoonlijk cadeau? Voor 25 euro maak ik ook muurborden met 
de tekst en eventueel een plaatje dat u wilt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige borden! Kan ik er 1 bestellen? Groetjes, Michelle
    (miesjansen89@hotmai.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Michelle, ik heb je een mailtje gestuurd, weer niet of je het al hebt gezien? Anders kun je mij via mijn Facebookpagina Renata's Design ook bereiken.
      gr. Renata

      Verwijderen