Pagina's

zondag 2 februari 2014

Leuntje en Merien verliefd!

Door omstandigheden kon ik gisterochtend om 6 uur niet meer slapen, heb nog een half uur wakker gelegen en ben er toen maar uit gegaan. Dus om half 7 zat ik beneden in mijn hobbykamer.
Ik dacht als ik dan toch niet meer kan slapen kan ik net zo goed mezelf nuttig maken.

En dit kaartje is daar uit voortgekomen. Een nieuwe Leuntje en Merien voor Valentijnsdag!
De mal onderin is van Joy, erg leuk vind ik zelf. Ik heb de bloemetjes op het plaatje zelf rood gekleurd en de losse bloemetjes er bovenop roze. Ik heb ze net een slagje gedraaid zodat het lijkt of het bloemetje meerde laagjes met blaadjes heeft. Het witte papier heb ik geembossed met een nieuwe embossingfolder van Die'sire. Het leuke van die embossingfolder is dat hij vierkant is dus voor mijn vierkante kaarten perfect!
Al het materiaal heb ik natuurlijk weer bij de Kreahoek vandaag, waar Leuntje en Merien exclusief te koop zijn.


Dream Valley Challenges - No Design Paper
Crafty Calendar - Love Is All Around
Cute Card Thursday - Something New (die hearts, embossing die)
Crafty Catz - Anything Goes
Totally Papercrafts - Clean and Simple
All Sorts - Love Is In The Air

5 opmerkingen:

  1. Great card, thanks for joining us at Allsorts. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice work. Thanks for joining us at EAC.
    Hugs, Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card Renata thank you for joining us this week at Crafty Catz
    Hugs Dianne xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for playing along with us this week at TPC with your CAS creation.
    Happy Crafting
    Carole xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card. Thanks for joining in our "Love is all Around" challenge at Crafty Calendar this month.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen