Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Baby Fairy Bee

Goedemorgen op deze zonnige morgen! Je zal maar vakantie hebben deze week! Haha, en ik heb dat! Eindelijk eens mooi weer in mijn vakantie en wie had dat gedacht in juni? We gaan niet weg deze vakantie omdat ik 3 weken geleden mijn baarmoeder en een eierstok heb laten weghalen en ik wist natuurlijk niet hoe lang de genezing zou gaan duren. In principe had ik nog zo'n 3 weken in de ziektewet kunnen zitten, maar daar had ik geen zin in en het gaat zo ontzettend goed dat ik alles eigelijk weer al kan en doe! Voordeel was dat het met een kijkoperatie is gebeurd en daar knap je een stuk sneller van op! Het is me dus alles meegevallen, mocht je zelf ook voor zo'n operatie staan dan kan ik de kijkoperatie van harte aanbevelen.
Maar..... even tot de orde van de dag. Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt. Het afdrukje van Mo lag al klaar om een kleurtje te krijgen en dat heb ik woensdag lekker in het zonnetje zitten doen.


Helaas maar 1 afdrukje gedaan want toen werd het te warm voor mijn copics en dan gaan ze lekken.
Het papier is van Authentique, uit de collectie Grace.
Het vlindertje komt uit mijn eigen voorraad en het lintje is van Intratuin. 


Mo's Digital Pencil - Children
Papertake Weekly - Anything Goes

7 opmerkingen:

  1. Ooh wat een schatje op deze leuke kaart!
    Je hebt de laatste tijd ook weer super leuke kaartjes gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet as can be! Adorable card! Thanks for joining us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Renata! I love this card!! Your coloring is stunning!! And what a fun design!! Thanks so much for joining us for this week's Children Challenge at Mo's!! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer zo leuk Renate,en zo mooi ingekleurd zelf heb ik veel moeite met inkleuren ben eigenlijk nooit tevreden, gelukkig dat je weer opgeknapt ben. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet card Renata! I love your colouring! That image is amazing! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so sweet! Love the tags at the bottom.Thanks so much for joining us at Mo's Digital Stamps.

    Hugz
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen