Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Weekend Londen

Het is al even geleden, maar ik ben lekker een weekendje naar Londen geweest met mijn zus. En wat hebben we genoten! We zijn vrijdagochtend om 8:15 uur vanuit Goes vertrokken met de bus en waren zo rond 15:30 uur (English time) in Londen. We kwamen aan met verschrikkelijk vies weer, maar we waren een half uurtje in de stad en toen stopte het met regenen en daarna heeft het hele weekend niet meer geregend. Dat noem ik nog eens geluk hebben. Het was de derde keer dat we dit deden en volgend jaar willen we weer! Wat is Londen toch leuk en wat is er veel te zien en te doen.


 

We zijn in de M&M Store geweest op Leicestersquare.




Voor het eerst dit jaar een echte Engelse Afternoon Tea gedaan met 2 andere dames. Erg lekker, maar wel ontzettend veel en zoet!


St. Paul's Cathedral


Soho


Winter Wonderland in Hyde Park vanuit het reuzenrad.


Ik heb lekker wat voorraad van deze heerlijke verzorgingslijn meegenomen. Rond kerst zijn hier altijd aanbiedingen van en dit keer was er zelfs een prachtige tas bij! Ik kan er weer een jaartje tegen.





1 opmerking:

  1. Oh ik ben gek op Londen Renata,het is er dit jaar niet van gekomen,hoop dat het volgend jaar weer in de planning zit!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen