Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Hey Sister!


Vandaag op deze wat sombere dag wil ik jullie graag deze kaart laten zien. Ik heb hem al een tijdje terug gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt is Authentique. Een van mijn favoriete merken papier. De digi is van Mo's Digital Pencil.


Ik beleef altijd heel veel plezier in het inkleuren van deze 3 dansende zustertjes.

Vandaag ben ik ook lekker creatief geweest en heb weer lekker met mijn Distress Inkt gespeeld en een van mijn nieuwe stempels van Northwood Rubberstamps ingekleurd. Hij is nog niet helemaal klaar, maar ik hoop hem snel te kunnen laten zien.
Het gaat steeds beter met het inkleuren met Distress Inkt, mede dankzij het Fabriano Aquarelpapier. Hoop dat ik jullie lekker nieuwsgierig heb gemaakt, zodat je er volgende keer ook weer bij bent!
Bedankt weer voor de geweldig leuke reacties op al mijn vorige creaties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten