Pagina's

woensdag 14 december 2011

Imperfection


Vandaag wil ik even dit kaartje laten zien. Ik ben mijn voorraad verjaardagskaarten aan het bijvullen. Deze heb ik gemaakt met weer een digi van Mo en de tekststempel is van Kicostamps. Het papier is van Prima. 


Ik heb vandaag zelfs nog 3 kerstkaarten gemaakt, zodra ik daar een foto van heb gemaakt zal ik ze ook hier laten zien.

Vanochtend kwam de postbode nog een leuk pakketje brengen: Stempels van Different Colors die ik bij Ludiec had besteld. Heb al helemaal zin om er mee aan de slag te gaan.

Cute Card Thursday - Anything Goes
Crafty Catz - Anything Goes
Totally Papercrafts - Anything But X-Mas

6 opmerkingen:

  1. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a fabulous, crafty day, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is super Renata!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje weer zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you for joining us at crafty catz this week with your beautiful card
    linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card Renata, love the threaded through ribbon, thanks for joining us at totally papercrafts. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant ard and I love your colour combo x

    BeantwoordenVerwijderen