Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Farmer Clem


Deze kaart had ik gisteren al willen laten zien, maar mijn computer deed raar en ik kon niet meer op Blogger. Ik gebruikte altijd Google Chrome als browser, maar die heb ik nu verwijderd en ik probeer het nu met Internet Explorer. Deze kaart had ik vorige week al gemaakt met een rubberen stempel van High Hopes. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn copics.


Charisma Cardz - Boy Oh Boy
Truly Scrumptious - Anything Goes
The Paper Shelter - Anything Goes

8 opmerkingen:

  1. Gaat lekker met blogger haha,ik blijf ook steeds problemen ondervinden...maar ja
    Ik vindt het weer een leukerd hoor,echt helemaal super!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card and the image is adorable! Beautiful coloring as usual!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en alweer zo`n leuk kaartje, eigenlijk heel simpel maar juist daarom erg mooi
    het doosje uit de vorige post is ook mooi
    ik heb er zoeen al gevouwen en wel klaar liggen maar ik zag er niets in, maar nu ik die van juo zie begint er een idee te komen.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh fabulous Renata, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card. Thanks for joining us at TPS.
    Hugs Liv.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Renata! This is such a fun card and what a cute image! Thanks for joining the challenge this week at The Paper Shelter ;D Hugz, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card with lovely image. Really sweet. Thanks for joining us over at TPS Challenges this week.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's so cute! What a lovely colours you have used…………… Thanks for joining at TPS this week......

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen