Pagina's

vrijdag 24 september 2010

Video Boy


Ik had de tijd en de smaak te pakken vandaag, dus hier nog een kaartje met een afbeelding van Mo's Digital Pencil, genaamd Video Boy. Volgende week word een zoon van vrienden 12 jaar en ik vond dit wel een toepasselijke stempel. Het Papier is van BellaBLVD en de sketch is van Friday Sketchers. Ik heb de kaart voor de rest simpel gehouden, want jongens houden niet echt van allerlei frutsels.


I had the time and the mojo, so here's another card from me with a digital stamp by Mo's Digital Pencil, called Video Boy. Next week the son of friends becomes 12 years old, and I thought this was the perfect image for him. The papers are BellaBLVD and and I've used Fridays Sketchers sketch.
I kept the card clean and simple, because boys don't like flowers etc.

8 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuke stoere jongenkaart heb je gemaakt! Top hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woww Renata wat een stoere gave jongenskaartje is dat geworden zeg!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    prachtig kaartje!!

    leuk plaatje heb je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die jongens hebben niet liever dan zulk een kaart, echt stoer.
    Ik heb ook een oproep op mijn blog staan voor het Kinderkankerfonds, kom je even kijken.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart weer!!
    wat ben je snel met kaarten maken, kan je nauwelijks bijbenen, ja je vorige kaarten zijn ook zoooooo moooooiiiii!

    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een mooie jongenskaart, geweldig.

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You have created the perfect "boy" card. I love it! Thank you so much for playing along with my sketch this week over at Friday Sketchers!
    Hugs Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen