Pagina's

zaterdag 7 augustus 2010

KIKA kaarten!

Ben vandaag wezen werken en toen ik thuis kwam lag er een pakketje op mij te wachten. Weet je wat er in zat? Wel 4 prachtige kaarten voor mijn aktie voor KIKA (kinderen kankervrij) van Yvonne. Echt geweldig! Je hoeft maar één kaart in te leveren en zij stuurt er dus gewoon 4 omdat ze het zo'n goed idee vond! Ik ga zeker zorgen dat deze en de andere kaarten voor zoveel mogelijk geld verkocht gaan worden. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk kaarten kunnen verkopen. Doen jullie ook mee? Je kan namelijk een prachtige paperpad van DCWV twv 18,95 mee winnen. Wil je weten hoe? Klik dan hier!

I went to work today and when I got home there was a package waiting for me. You want to know what was in there? 4 beautiful cards for my blogcandy for KIKA (children cancerfree) from Yvonne. Just great! All you need to do is send me one card and she was so generous to send me 4! I will make sure they wil be sold for as much money as I can for the KIKA foundation. I want to sell as much cards as I can. Would you like to join? You can win a gorgeous DCWV paperpad worth 18,95. Want to know how? Click here!

2 opmerkingen:

  1. Wow 4 kaarten zeg! geweldig :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Renata,

    Graag gedaan!
    Ik ben toch zo benieuwd hoeveel deze actie gaat opleveren.Nogmaals succes met de verkoop.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen