Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

Aunt Venie!


Even snel dit berichtje tussendoor de drukke werkzaamheden. Ik moest gisteren eigenlijk maar tot 1 uur werken, maar het is 4 uur geworden. Er waren woensdag ontzettend veel dozen met kleding gebracht en die moesten allemaal uitgepakt, opgevouwen en in de winkel worden gelegd. Echt heel erg veel werk! Daarna zijn we lekker mosselen gaan eten bij mijn zus en zwager.
Maar nu over tot orde van de dag. Het is alweer vrijdag en dan is er altijd een nieuwe uitdaging bij Stamp Something. Dit keer worden we gesponsord door verschillende digitale
stempelcompany's waaronder Digi Doodle Shop en daar komt mijn afbeelding dan ook vandaan. Ze heet Aunt Venie en is uit de serie Body Tots. Ik heb haar met paper piecing aangekleed en de tekst heb ik gemaakt op mijn computer. Het papier is Sweet Romance van Marianne Design.

Just a quick between my busy work. I had to work till 1 0'clock yesterday, but I got home at 4:30. We had a lot of new cloths coming in for the new season, so we had to get them out of the boxes, folded and into the store. After that we've been for dinner at my sister's house.
But now bak to reality. It's friday and that means another challenge at Stamp Something and this week we'd like to see digital stamps! We are being sponsord by few Digital Stamp Companies and my image comes from the Digi Doodle Shop. Her name is Aunt Venie and she is one of the Body Tots. I paper pieced her skirt and hat. The papers are Sweet Romance by Marianne Design and the sentiment was made on my computer.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Renata,

    geweldige kaart, je tekst erbij is super!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is ook erg leuk , maar wel anders dat ik van jou gewend ben Renata.Erg zacht, maar zeker niet minder leuk. Leuk gedaan met dat schortje.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen