Pagina's

zaterdag 3 juli 2010

Poor Henry


De afgelopen week heb ik nogal veel gewerkt dus weinig tijd gehad om te spelen in mijn knutselkamer. Toch heb ik nog een aantal kaartjes kunnen maken, waaronder deze met Henry en dit keer heeft hij een gebroken been. Zielig he? Het papier is van BG en het afdrukje lag al een poosje gekleurd klaar, dus het was een kwestie van een leuke sketch zoeken en die heb ik gevonden op het blog van House of Sketches. Er was ook een extra opdracht bij en dat was dat je kant moest gebruiken. Ik heb ook mijn randpons Doily Lace van Martha Stewart nog gebruikt, dus eigenlijk is het dubbelop.


The last week I worked more hours than normal, so I had little time to play in my craftroom. But I made some cards anyway, including this one of Henry with a broken leg. The DP is BG and the image I colored up a while ago, so it was just finding the right sketch and I found one at House of Sketches. There was an extra challenge, because you had to use some lace. I also used my Doily Lace Punch from Martha Stewart, so I have the lace twice.

A Spoon Full of Sugar - Animal Crackers

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer Renata!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Renata,

    wat een mooi kaartje. Met heerlijke frisse kleurtjes. Prachtig.
    Bedankt voor het meedoen met HoS.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje leuke kleuren heb je gebruikt

    bedankt voor het meedoen met HOS
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen