Pagina's

zondag 16 mei 2010

Kerst in mei!


Vanmorgen lekker aan de freubel geweest en wel 2 kerstkaarten gemaakt. De afdrukjes had ik vorige week al geprint en zijn allebei van Mo's Digital Pencil. Het papier zijn de laatste restjes van mijn kerstblokje van Kars.

This morning I made two christmas cards. I printed out these images from Mo's Digital Pencil last week. The DP are the last pieces from my x-mas paperpad from Kars.

Siku en Shiya zijn ingekleurd met de volgende copics:

I used the following copics for Siku and Shiya:


C1, C3, C5, B00, B12, E00, E11 en R20



Jingle Bells is ingekleurd met de volgende kleuren Copics:

I used the following copics for Jingle Bells:


C1, C3, C5, C7,R20, R32, R35, E00, E11, B00 en B12

7 opmerkingen:

  1. het zijn hele leuke kerstkaarten geworden
    ze blijven leuk de digi's van Mo's :)
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk geworden.
    En je brengt me op een idee zeg.
    Ik ga denk ook binnenkort maar beginnen aan mijn kerst kaarten.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaartjes Renata, zo mooi en zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten weer Renata,leuke stempels.
    Mooi papier,je heb je weekend weer goed besteed

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Kerstkaarten Renata! Ik probeer ook iedere maand twee kerstkaarten te maken, maar het valt niet mee. Wat een prachtig papier heb je gebruikt en de kleuren van de stempels zo mooi bijpassend.Helemaal toppie hoor.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen