Pagina's

woensdag 21 april 2010

WAUW!

Ik ben net terug van een paar dagen Limburg met mijn man en heel mijn mailbox zat hartstikke vol met leuke reacties. Dat is nog eens leuk thuiskomen! Iedereen heel erg bedankt!
De reden dat we weg waren is omdat onze meiden beiden in het buitenland zitten met school. Lisa is zondagavond naar Toscane vertrokken en Laura maandag ochtend naar Parijs.

I just came back from a few days Limburg with my husband and in my mailbox were so many kind comments to my last cards. Thank you all so much!
The reason we went away for a few days was because our daughters are away with school. Lisa went to Toscane at Sundaynight and Laura went to Paris at Mondaymorning.

3 opmerkingen:

  1. Dat is ook zeker leuk zoveel Reacties! Ik had geen idee dat je weg was hihi. leuk dat je er weer bent.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    ik hoop dat je het leuk heb gehad met je hubby samen.
    ik was ook met mijn hubby all alone, maar dan thuis. we zijn vanavond samen gaan grieken, heerlijk. maar wel raar hoor
    Lutgard is vandaag jarig, en voor het eerst niet thuis.
    natuurlijk heb ik wel voor d'r gezongen vanmorgen door de telefoon, ze vertelde dat heel de bus had gezongen voor haar, leuk he
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zeg een paar daagjes er tussen uit, geef je groot gelijk!

    Ik heb trouwens een complimentje voor je op mijn blog staan. Kom je even kijken?

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen