Pagina's

dinsdag 27 april 2010

Te gast bij Doodle Palace


Omdat ik een paar weken terug een challenge gewonnen heb, mocht ik dit keer te gast zijn bij Doodle Palace en de nieuwe uitdaging verzinnen. Ik had als prijs een paar afbeeldingen mogen uitkiezen, waaronder deze leuke kikker en toen moest ik gelijk aan een opkikkertje denken. Dus deze week is het thema Beterschap! Ook staat er op het blog een interview met mij, dus ben je nieuwsgierig, ga dan zeker even kijken!


A few weeks ago I won at Doodle Palace and therefore I am a guest today and I get to choose the new challenge for this week. I chose Get Well! There is also a interview on the Doodle Palace blog with me, so if you are curious, go and take a look!

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje zeg.. en die stempel echt te lief :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Renata,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toppertje Renata ... geweldige stempel!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik mocht ook een stem uitbrengen toen, en ik had ook op jouw kaart gestemd hoor, hij was echt de mooiste! En dit kaartje mag er ook weer zijn, leuke digi he! Morgen zet ik weer een van nieuwe digi's van Doodle Palace op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is zekers een mooi get well kaart geworden
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Renata, ik heb weer met veel plezier naar je creaties gekeken hoor. Zeg je linkje werkt niet helemaal zoals hij behoort te werken. Moet je eens naar kijken. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh this is adorable!!!! I LOVE FROGS!!!!

    hope all is going well with you.. I miss seeing your PC cards..

    Thank you for stopping by with your sweet commetns..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk en mooi kaartje Renata, zo grappig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke opkikkerkaart gemaakt zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renata,

    ooooooooooooooooooo deze is gaaf zeg, nou als je daar niet van opkikkert weet ik het ook niet. Het is een top voorbeeld voor de challenge!!!!!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen