Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Opdracht 3 Kaartenuitdaging Clubs


Deze week hadden we de uitdaging om een kaart met spandraad te maken en dat was nog niet alles! We kregen ook een knipvel toegestuurd wat we moesten gebruiken. Dit knipvel was dus echt niet mijn ding en dan druk ik me nog zachtjes uit! LOL Maar ik heb er toch wat van gemaakt en ik ben dit keer 5e geworden. In de totaalstand sta ik nu op de 2e plaats, dus dat is toch nog wel goed. Er is nu wel iemand afgevallen en bij iedere volgende opdracht valt er iemand af totdat er één winnaar is. Best wel spannend dus.
Hier is mijn bijdrage voor opdracht 3, ik mag hem nu pas plaatsen omdat de uitslag nu bekend is. De volgende opdracht is een kaart met Magic Dots en het thema dieren. Hier kan ik wel wat mee! Morgen ff naar de Kreahoek om die magic dots te halen, heb het namelijk nog nooit gedaan, dus het is weer een echte uitdaging!

7 opmerkingen:

  1. hoi Renata,
    wat een bijzondere kaart, en ja dat knipvel,
    daar ben ik ook niet zo weg van hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me heel goed voorstellen dat dit knipplaatje niet jou ding is.
    Maar het model van de kaart vind ik hartstikke leuk.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, gorgeous style and details.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het knipplaatje is ook niet mijn favoriet,
    maar het model kaart vind ik geweldig,
    je hebt er een leuke draai aan gegeven door een nestabilitie te gebruiken voor de doorkijk, echt dat is helemaal super.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Renata,wat heb je schitterende kaarten gemaakt de afgelopen tyd.
    Prachtige afdrukjes en plaatjes.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje is ook niet mijn stijl, maar je kaartmodel is super, heel leuk gedaan met die Nestabilitie
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen