Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Fishing


Helaas voor de Koninginnedag vierders heeft het de hele ochtend geregend. Hoera voor mij, want dan hoef ik me niet schuldig te voelen om niet buiten te zijn! LOL Gelukkig is het nu droog. Hebben jullie ook allemaal voor de tv gezeten om naar de Koningin te kijken? Ze was vanmorgen in Wemeldinge en dat is hier niet zo heel ver vandaan. Mijn man heeft gekeken en met een schuin oog kijk ik dan vanuit mijn hobbykamer mee.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Mo's Digital Pencil. Er werd gevraagd om een mannelijke afbeelding te gebruiken en dus heb ik deze gisteravond nog aangeschaft. Vind hem al zo lang heel erg mooi. Ik heb natuurlijk ook helemáál geen mannelijke afbeeldingen verder, haha.

It's been raining al morning and that's very sad for all the people that are outside for the festivities of Queen's Day. The Queen was visiting a village nearby and this afternoon she is visiting Middelburg. That's about 20 minutes from here. It's all on tv too, so I don't have to go there to see her. I made this card this morning for the challenge at Mo's Digital Pencil and they asked for a masculine image. So I bought this one last night, I loved it for so long, I couldn't no longer resist. LOL

9 opmerkingen:

  1. Hier regent het nog steeds helaas, maar ook hier lekker binnen!
    Je kaartje is erg leuk geworden

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!

    We zouden vanochtend in de tuin aan de slag gaan maar dat is in het water gevallen.

    Ik heb net de koningin op de foto gezet! We zijn even snel naar Middelburg gereden waar ze langs zou komen met de bus dus we hebben even gezwaaid! Grappig hoor... de rest zie ik wel op tv.

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dat leuk gedaan met dat lint en die Spellbinders Die, die zal ik onthouden! Je kaart is weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook deze is prachtig!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a wonderful card! I love the way you've done the sentiment. Thanks for joining us in Mo's Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Renata, what a wonderful card. Your coloring is fabulous! Love that paper and the labels die cut. Good luck and thanks for joining in on the fun at Mo's Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart zeg!!!
    Zag dat je ook uit Zeeland komt. Wat gezellig!!!

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so beautiful. You did a terrific job. We are so glad you joined us at Mo's this week Renata. Hope the sun shines soon..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this image and you did a fab job. It's perfect for the challenge. Thanks for playing along with us this week at Mo's.

    BeantwoordenVerwijderen