Pagina's

zondag 27 december 2009

Nieuwsgierig?

Er zijn een aantal mensen al heel erg nieuwsgierig naar mijn nieuwtje, maar jullie zullen allemaal moeten wachten tot de eerste dag van het nieuwe jaar hoor! Leuk is dit. Ik ben namelijk zelf ook altijd heel nieuwsgierig en nu zit ik lekker aan de andere kant van het verhaal en mag ik jullie op het puntje van jullie stoel laten zitten. LOL! Ik ga nu weer maar eens een beetje creatief doen, had nog een ideetje in mijn hoofd en dat wil ik graag gaan uitwerken. Dus ik kom vandaag nog wel eens met een project. O ja, er zit ergens een hint verstopt op mijn blog die te maken heeft met mijn nieuwtje. Kijk maar eens of je het kan vinden!? (Hij staat op de startpagina)

A few people are so curious about my news, that they hardly can wait till I tell them. But you wil al have to wait until newsyearsday! I love this. I am myself a very curious person and now I am on the other side of the story and keeping you in suspense. LOL!
I am now gonna let my creativity work again, cause I had an idea, and I am gonna work that out today. I'll be back later today. I forgot to say, there is somewhere a hint on my blog that has to do with my news. See if you can find it? (It's on the homepage)

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij zit je in het design team van the pixie cottage.
    Want iedereen kan ik aan drukken behalve jij.
    Ja ik weet en ziet het niet verder.
    Als dit het niet is,ben toch een rot meid hé, ons zo nieuwsgierig maken,nu weer een hint.
    Ben benieuwd zeg......

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Riet, ik zit al een paar maanden in het team van The Pixie Cottage. Je zal toch echt wat beter moeten kijken, maar je bent warm!LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdikkie,weer verder zoeken,maar het zal wel in die richting wezen.

    Groetjes van de zoekende Riet.

    BeantwoordenVerwijderen