Pagina's

zondag 27 december 2009

Abraham


Op 1 januari word één van onze vrienden 50 jaar en ziet dus Abraham! Speciaal voor hem deze kaart gemaakt met de sketch van Mojo Monday. Dit keer geen stempel, maar een 3d plaatje. Ook die moeten een keertje gebruikt worden en ik heb er nog heeeeel veel!

On January 1st one of our friends becomes 50 and will see Abraham! Especially for him I made this card with the sketch from Mojo Monday. This time I didn't use a stamp, but a 3d image. These have to be used some time and I have still a lot of them!


3 opmerkingen:

  1. Toch ook weer leuk Renata,dat plaatje,mooi dat papier en die randen met de pons.
    Ik heb er ook nog zoveel,als dat op is zit ik al lang en breed in het bejaardenhuis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    wat ben toch productief, je gaat als een speer met je kaartjes
    vind ik hartstikke leuk hoor, maar ik kan je het niet nadoen
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen