Pagina's

donderdag 12 november 2009

Kreadoe 2009

Net terug van de Kreadoe in Utrrecht, moe maar voldaan. Wat hebben Adrina en ik een fantastische dag gehad. Echt een hele leuke beurs en wat hebben we veel gekocht! Maaaaar..... ik ben niet boven mijn budget gegaan en dat is voor het eerst! LOL
Ik zag net dat ik bij Cooking it up with Katie bij de 3 favorieten hoorde en daar hoort deze badge bij.


Ik ga nu lekker slapen en dan morgen vroeg weer op om de meiden naar school te brengen. Lisa is vanmiddag terug geweest naar het ziekenhuis en de hechtingen zijn verwijderd. Het zag er goed uit. Over 2 weken moet ze weer terug en dan mag het gips eraf.
Voor nu....lekker slapen en tot morgen!

1 opmerking:

  1. Heel leuk Renata ,gefeliciteerd, maar dat is niet alles... kijk ook even op mijn blog;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen