Pagina's

maandag 23 november 2009

Award van Margreet!

Vanmorgen weer een award ontvangen en dit keer kwam die van Margreet. Dank je wel hoor, ik ben er heel blij mee. En daar hoort natuurlijk weer een opdracht bij....


Plaats de Award en het berichtje op je blog.
Een bedankje en een link naar de blog van je gever.
Vertel 7 dingen over jezelf die wij niet weten.
Geef de award door aan 7 bloggers die hem in jouw ogen verdienen.
Plaats een link naar deze 7 bloggers.
Laat aan deze 7 mensen weten dat je deze award aan ze hebt gegeven.

7 dingen die jullie nog niet van mij weten? Poeh! Effe denken hoor....

1. Ik kan heel erg ongeduldig zijn.
2. Ik ben een verschrikkelijke kletskous (maar dat wisten jullie misschien al een beetje?)
3. Ik werk in een winkel waar we dameskleding verkopen.
4. Ik zou het liefst hele dagen kaarten maken ;)
maar moet zo af en toe ook nog eens poetsen in huis (jammer)
5. Ik kook en bak graag. Mijn dochters hebben dat van mij geërfd, hihi.
6. Ik hou heel erg van lekker eten en af en toe lekker snoepen.
7. Af en aan doe ik aan Sonja Bakker en ben daar bijna 2 jaar geleden 10 kilo mee afgevallen.(helaas zitten er weer 3 aan)

Ik ga deze award doorgeven aan enkele trouwe volgers van mijn blog:
Yvonne
Riet
Pauline
Elma
Martine
Jeanet
Bianca

Meiden, dames, gefeliciteerd met deze award, jullie hebben hem verdiend!

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel Renata,voor de award.
    Ik vind het elke keer weer een hele eer als ik er 1 krijg.
    Bedankt lieverd.
    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Renata,
    Ik ben blij met mijn eerste award. De stempels die je uit Canada hebt gekregen zijn leuk zeg. Daar krijgen we vast nog wel weer een leuke kaart mee te zien.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Renata.
    Zag het net pas omdat ik wat problemen had met internet en inloggen enzo. Ga nu even nadenken aan wie ik hem door kan sturen.
    Groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen