Pagina's

zondag 11 oktober 2009

Hannah at the pond

Hannah at the pond is een stempel van The Pixie Cottage en ik heb deze vrijdag gekregen van Michelle om mee te werken. Het is een grote stempel, maar ik heb hem een klein beetje verkleint door randjes papier neer te leggen over mijn papier voordat ik hem ging stempelen, zodat je een mooi randje rondom krijgt en je afbeelding zo kan verkleinen. De sketch is van Our Creative Corner en voor Stamp Something kan hij ook mee doen, daar wilden ze de kleur bruin + nog 1 kleur zien, in dit geval blauw. Het papier had ik gekocht in Swifterbant en is een combinatie van Basic Grey en Daisy D's.
Deze stempel en nog vele andere leuke stempels zijn te koop bij Michelle. In mijn sidebar zie je een afbeelding en als je daar op klikt dan kom je vanzelf in haar webshop.
Hannah at the pond is a stamp of The Pixie Cottage and I got him this friday from Michelle to work with. It's a pretty large stamp, so I've tried to make it a little bit smaller with a special technic. The sketch is from Our Creative Corner and for Stamp Something they wanted to see brown and 1 other colour, in this case bleu. The papers I bought on our weekend away in Swifterbant and is a combination of Basic Grey and Daisy D's.
This stamp and a lot of other great stamps are for sale at Michelle's. You can click on the image in the sidebar and you will be directed to her webshop.


Mijn computer is kapot geweest en sinds ik hem terug heb, kan ik geen link meer maken want mijn cursor doet niet wat ik wil. Ik zal morgen op de laptop van mijn dochter de links in orde maken.

11 opmerkingen:

  1. Wat een super stempel en een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous!!! Your coloring of that image is fantastic! Thanks for playing along with us at Stamp Something this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet toch eens in de Pixie cottage gaan rondsnuffelen... wat een prachtige stempel!!
    Mooie kaart... je zal het wel druk hebben met je DT werk!

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How pretty! That image is so sweet and your coloring is beautiful. Thanks so much for playing along with the OCC sketch challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is so gorgeous, love the image and brilliant job with the sketch.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en de stempel is geweldig, heel apart zo.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, what a lovely card! So peaceful! Thanks for joining us at the OCC this week!
    CindyB

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW!! This sure is gorgeous!! What a pretty scenery!! Love how you colored this!! thanks for playing along with us at Stamp Something!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempel! Er zijn te weinig stempels voor minder prettige aangelegenheden en deze is daar perfect voor. Ook erg mooi ingekleurd, ook erg mooi dat je de waterplanten hebt terug laten komen in een spiegeling op het water. Erg mooi!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your card! Such a sweet image and great job coloring it. Wonderful job on the OCC sketch challenge. Thanks for joining us this week at the OCC!

    BeantwoordenVerwijderen