Pagina's

donderdag 15 oktober 2009

Award gekregen van Adrina


Vandaag een Award gekregen van mijn vriendin Adrina. Ik ben er natuurlijk heel erg blij mee, dank je wel Adrina! Er zijn natuurlijk enkele regeltjes voor deze Award:
1. Bedank degene waarvan je deze award hebt gekregen.
2. Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf.
3. Geef de award door aan 9 medebloggers.

Adrina nogmaals bedankt!

10 dingen over mezelf:

1. Ik ben al bijna 18 jaar getrouwd met mijn lieve man Leon

2. Ik ben dol op mijn 2 dochters Lisa en Laura.

3. We hebben een hele grote kat met de naam Wiske.

4. Ik hou van lekker koken en eten. (vooral van Sonja Bakker LOL)

5. Ik ben een behoorlijk kletskous.

6. Verslaafd aan mijn hobby kaarten maken.

7. Mijn motto is Pluk de dag!

8. Ik ben sinds 2 weken DTmember van The Pixie Cottage

9. Ik ga graag skieën met mijn gezin.

10. Ik ben dol op het theater en dan vooral van musicals!

En dan nu moet ik nog 9 mensen vinden aan wie ik de award wil doorgeven, maar dat is voor mij niet zo moeilijk. Dat worden mijn mede DTmembers!

Kristen
Anne
Tammy
Tara
Risa
Peggy
Pam
Kate
Andrea

Dames, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Today I got this award from my friend Adrina. I am really happy with it! Thank you so much Adrina. With this a award belong three rules.

1. Thank the giver of this award
2. Name 10 honoust things about yourself
3. Give it away to 9 other bloggers

Well I thanked Adrina already
Here are 10 things about me

1. I've been married almost 18 years to my dear husband Leon

2. I love my two daughters Lisa and Laura

3. We have a very big cat called Wiske

4. I love to cook and eat good food

5. I talk a lot!

6. I am addicted to crafting

7. My motto is: Seize the day!

8. Since two weeks member of the DTteam of The Pixie Cottage

9. Love to go skiing with my family

10. I love the theater especially musicals

So that were 10 things about me. Now I have togive this award to 9 other bloggers and that's easy! My fellow DTmembers!
Kristen
Anne
Tammy
Tara
Risa
Peggy
Pam
Kate
Andrea

Ladies, I hope you're happy with your award!

Hugs,
Renata

5 opmerkingen:

  1. Thanks cutie! I will pass this on :) and answer my questions.... hmmm... will need some time for this one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much Renata! ;o)
    Hugs Tara xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulation on your award and thanks so much for awarding me Renata! I would have replied sooner, but I've been sick with this nasty cold! *yuk!!!!*
    Take care and have a beautiful weekend!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen