Pagina's

zaterdag 29 augustus 2009

Award!


Van Adrina heb ik deze award ontvangen en ik ben er trots op! Adrina, bedankt. Dit betekent volgens mij dat ik 7 dingen over mezelf moet vertellen en daarna mag ik hem doorgeven aan 7 personen.


1. Ik ben al bijna 18 jaar getrouwd met Leon.

2. Wij hebben samen 2 dochters van bijna 14 en 15 jaar.

3. Ik werk al 3 en half jaar met veel plezier bij Sills damesmode in Goes.

4. Naast kaarten maken doe ik ook aan fitness.

5. Wij wonen in op Hof Stenevate in Heinkenszand, ook wel bekend als de trouw- en raadsboerderij van de Gemeente Borsele.

6. Mijn man werkt als bode bij de Gemeente Borsele en is lid van de vrijwillige Brandweer van Heinkenszand.

7. En als laatste hou ik heel erg van shoppen en dan vooral van hobbyspulletjes!

Nou, nou, dat viel eigenlijk nog best wel tegen. Maar ik hoop dat jullie nu een beetje weten wie ik ben. Ik ga morgen kijken aan wie ik de Award door ga geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten