Pagina's

zondag 5 juli 2009

Hoera!

Hoera! Zojuist de 2000 hits behaald! Wat fantastisch in zo'n korte tijd. Ik wil iedereen bedanken die mijn site bezoekt, volgt en reacties achterlaat. Ik vind het helemaal geweldig. De komende weken zal ik veel moeten werken, maar ik zal zeker proberen om zo af en toe toch een kaartje te maken.
Ik heb gisteren eindelijk mijn nieuwe stempels binnen gekregen van Funky Kits uit Schotland. Ik had een set 1 van Gorjuss Girls besteld en een echte mannenstempel met een vissersman. Kan niet wachten om ze uit te proberen! Toevallig gisteren ook de stempels van Creat4Fun ontvangen, dus het was feest! Helaas moesten wij de hele dag op stap met de brandweer hier in Heinkenszand, dus moest ik ze toch weer wegleggen. Maar vandaag hoop ik er toch in ieder geval 1 kaartje mee te kunnen maken. Het resultaat laat ik later zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten